L: Premiär

Aloj! Efter diverse påtryckning så får jag ta och skriva lite här med... Det är fullt fart med att ordna med allt. Känns som vi har hur mycket som hellst att sälja.. För varje sak som föesvinner så känner jag hur det släpper en liten snäcka från hjärtat:) Sedan ska vi förhoppningsvis fixa med uthyrning nästa vecka och då börjar förhoppningsvis allt kännas lite mer under kontroll.

Boende i Barcelona kommer vi nog inte fixa förrän vi kommer dit om vi inte skulle hitta något som verkar toppen... Jag känner även att jag vill läsa på lite mer om staden så man inte går runt som en virrig tourista... Men fram tills att vi åker blir det att strukturera upp allt, fysträna, jobba ihop lite mer pengar och ta några andetag däremellan:)
Auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0