G: Spika datum och hitta hyresgäster.... *CHECK*

Aaaahhh...nu går det framåt för oss! :)
Igår hade vi ett trevligt par på visning av vår lägenhet. De var helt klart trevliga nog att få bo här när vi är i España :) Det kommer alldeles säkert att bli bra! Nu ska de bara godkännas av Helsingborgshem, men de har bra ekonomi och jag bifogar intyg på att jag pluggar spanska via Lunds Universitet, så det ska nog inte vara några problem!
Den 18:e nov åker vi och kommer hem 8 april, eller någonstans däromkring. Så fort vi fått godkännande om andrahandsuthyrning så bokar vi biljetten!! Nervöst, spännande och livsomvälvande! :)
Skåne bjuder på en riktigt härlig höstdag, så jag tog en längre promenad och fotograferade den vackra naturen och en katt som tyckte om mig ganska rejält :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0