G: Minnen från Paris

När jag tänker tillbaka på semestern i Paris i april tidigare i år, är det endast positiva minnen som dyker upp.
Framför allt älskade jag Montmartre och Pigalle. Hade absolut kunna tänka mig att bo ett år i den staden. Champs-Elyssees och övriga city kunde jag varit utan. Men det genuina bohemiska Paris. That's what I like about it.
Vi couchsurfade hos två trevliga värdar. Ett par i 40-årsåldern med två barn och ett par i vår ålder. Man kände sig verkligen hemma!!! 3 av de 8 nätterna spenderade vi på hotell. Det var skönt att få lite egentid och titta på golftävling från PGA touren på kvällarna :)
Sötaste katten i Paris
Champs-Elyssees
Turister på hotellrummet
Turister i Paris
Första 2 nätterna spenderade vi i södra Paris. De övriga 6 nätterna i norra Paris. Så det var en bra research jag gjorde innan. Linus litar på mig nr det gäller researchen, så det blir mitt uppdrag vid de flesta utflykterna.
Ingen brist på mat här inte
Parker fanns det gott om i Paris
Erotikmuseet i Pigalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0