G: Födelsedagskalas och val av kläder

Igår var vi på ett 40-årskalas och idag är det välja kläder inför Barcelona som gäller.
Vi firade min mammas sambos syster med en överraskningsfest. Det bjöds på god holländsk mat och trevligt sällskap. Det blev en hel del rosevin med. Jag brukar inte dricka särskilt mycket eller ofta, men det var det godaste rosevin jag har druckit. Det hetter POrtugesischer Rose Lieblich, importerat från Holland och okänt för Systembolaget tyvärr :(
Idag har jag börjat välja kläder inför resan till Barcelona. Jag tror inte att jag har valt sådär överdrivet mycket kläder faktiskt! Bedöm själv på bilden! Det kommer iofs att slinka ner någon kavaj, någon jacka, handväskor och skor, så det blir kanske för mycket ändå? Vinterjackan kan jag iofs ha på mig när jag åker. Det kan nog behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0