G: 5 veckor kvar nu!!

Om mindre än 5 veckor är vår nya bostadsort Barcelona!

Veckan har börjat lite sådär för min del. En lagning och en bit tand gick av i söndags kväll, så det blev ett tandläkarbesök på måndagen. Inte billigt kan jag säga!! Ska dit på fredag igen, för jag behöver kolla min tänder innan resan. Förhoppningsvis så har jag inga hål!! Snart har man ju slängt ut en delad månadshyra i Barcelona :(
Det intressanta är att jag fortfarande inte kan tugga på den sidan som lagningen gick isönder, trots att den är repererad, så det får de ta och fixa på fredag!!
Vi har lånat boken Lonely Planet Barcelona, som innehåller en massa nyttig och intressant information om Barcelona.
Det finns ju hur stort utbud som helst i staden! Inte en chans att man sitter uttråkad i sin lägenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0