G: 4 veckor kvar nu och Second Hand fynd!

Tiden går fort och det är fortfarande mycket kvar att göra
Jag tror inte att jag inser hur lite tid jag har på mig att skriva ner listor på telefonnummer, rensa garderoberna, sälja överflödiga prylar. Istället har jag gjort tvärtom! Jag har handlat på Second Hand :) Pingstkyrkan öppnade en ny butik i Helsingborg idag och det var en massa folk som stod utanför och bara väntade på att få komma in och fynda. Jag tänkte att jag skulle komma därifrån med sådär 2-3 plagg, men jag hade fel...det blev mycket mer än så!! Jag som sa att jag inte skulle handla några kläder innan vi åker till Barcelona...hur svårt kan det vara???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0