L: Parc del Guinardo (dag9)

Halloj!

Knutsson gör Barcelona-debut som bloggare även om jag inte har några ambitioner att komma ifatt superbloggaren.. Jag tänkte iaf dela med mig lite om Parc del Guinardo som ligger alldeles precis ovanför där vi bor och som är en av de större parkerna i Barcelona. Man har en underbar utsikt över staden, bergen och havet.





Träden växer åt alla möjliga håll:)



Barcelona-view från Parc del Guinardo




En fot i sänder Knutsson!


Som golfare så ser man alltid möjligheterna att hitta en lucka ut:)

Olyckligtvis så lyckades jag att trampa mitt i en pinn-stack...


Fina färger är mysigt!


GOD IS EVERYWHERE...


Förra veckan var det lite svalare vindar men nu är det underbar sommarvärme! Kan inte bli bättre! Håller tummarna för en liten extra-sommar i vinter...


Dags för lite kvällsläsning! Kram till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0