G: Vad jag verkligen uppskattar

Det finns någonting som jag uppskattar mer än jag visste att jag att uppskattade det.

Nämligen bergen! Jag tycker det är så otroligt vackert och kraftfullt med bergen som omringar hela Barcelona. Att se husen på bergslätterna, hur de liksom närmar sig himmeln på något gudomligt sätt. Lägg sedan till att man kan se havet från terassen där vi bor. Det är som att de första människorna som slog sig ner i området ville omfamnas av Moder Natur. Sen att det blev en storstad kan man ju diskutera, men det är någonting magiskt med det hela.

Jag ser fram emot att besöka Montserrat som ligger 1,5 timme härifrån lite längre fram.

http://www.google.se/search?hl=sv&cp=5&gs_id=x&xhr=t&q=montserrat&biw=1024&bih=506&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&wrapid=tljp132162279898708&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Hoppas att Linus kan dra sig ur duschen snart, för det är lite kyligt härinne då vi har vädrat igen. Men man vet ju hur det kan gå när Linus väl ger sig in i duschen...då kan man räkna med att han stannar där minst en kvart, oftast mer än så....

Jag får väl duscha en gång i veckan bara, så att han kan duscha 20-25 minuter varje dag. För annars blir nog inte ägaren av lägenheten särskilt glad när el- och vattenräkningen dimper ner i brevlådan...


HOPPHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0