G: Översvämning i badrummet och familjen på besök

Jag tycker det verkar häftigt med en swimmingpool inomhus, men inte om den kommer till pga stopp i badkars-avloppet!!

Min kära familj och mormor var här på besök, när mormors diskande plötsligt blev mer än rena tallrikar!! Det var vatten överallt i hela badrummet och vi fick ringa jourspolning! Strax så ska Linus duscha efter att ha städat upp hela badrumsgolvet. Han är en riktig man han!! :)
Det var lite ledsamt att säga hej då till mina kära syskon. I love them! De är verkligen underbara!! :)
Min mormor träffar jag imorgon igen när vi ska ge henne vårdnaden om havsfyndet vi köpte igår.
Min mamma träffar jag imorgon när vi ska lämna marsvinen. Kära mamma! :)
Jag kämpar på med packningen här och städningen. Kanske klarar jag mig på de 20 kg:na och 10kg handbagage. Men varför ska en resväska väga 7 kg tom??? Det fördärvar ju hela konceptet med 20 kg. Man börde få dra av väskans vikt eller någonting när man checkar in.
Om 44 timmar landar vi på spansk mark och ett livsäventyr börjar, för det är verkligen vad det är...ett livsäventyr!
I år tänker jag inte önska någon annan julklapp än att få besök från min familj eller någon av dem i alla fall. DET HADE VÄRMT HJÄRTAT <3 Imorgon kommer min pappa inom och hälsar på. Trevligt nog så ska han även hämta golfklubborna vi hittade åt honom. Det hade verkligen varit superkul om min pappa blir frälst på golf. Då hade vi kunna lira på Vasatorps TC tillsammans och bara snacka en massa härligt skit! Snacka kan vi iofs göra även utan golf, men det hade varit himla mysigt :)
Nu ska jag dricka upp mitt te och ge mig på ytterligare packning och sortering! 2 timmar kvar till midnatt, så det här fixar jag!!
Kram till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0