G: Kruk-måleri (dag 8)

Som vissa av er redan vet så målar jag ibland på krukor.

 

Jag tänkte för skojs skull skicka lite bilder på min "kruk-konst" till art galleries här i Barcelona och se om det finns något intresse. Man vet ju aldrig...!!

 

Jag har ju redan sålt en kruka med bra "profit" och dessutom så har jag trevligt nog fått förfrågan om min Kneel For Japan kruka. Tänkte mig 500kr för den, så vi får se vad som händer. Kul när man bara har kul och ändå kan tjäna lite pengar på det! :)

 

 

-"I do not create art to be loved, honoured or a millionaire. I create art to express myself and hopefully also inspire other people and bring up feelings to the surface that you've been keeping deep inside for a long time. But if I become loved, honoured and a millionaire because of my art, then thank you! I love you too!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0