G: En vecka kvar nu tills vi åker!!!

En vecka kvar tills vi drar iväg till Barcelona!
Det har v arit en väldigt fartfylld vecka! Vi har träffat våra familjer på alla fyra håll, vid fyra olika tillfällen. Haft avskedsfest för vänner och bekanta. Och sedan en massa annat där emellan. Sista jobbiga rycket idag innan vi kan börja satsa på förberedelser inför Barcelona, för det har inte blivit mycket vettigt gjort här. Inte av det jag tycker är vettigt iaf, som att tömma balkongen, sortera upp mysrummet m.m
Idag står upprensning på schemat, sedan kommer de nya hyresgästerna hit. Vid 18.30 kommer deltagare ur meditationsgruppen hit. Imorgon är det lunchteater, färga håret, träffa mina familj som gäller. På fredag är det kalas på kvällen och så var det någon annan tidsinbokad sak som jag inte ens minns längre. I helgen ska det lämnas växter och marsvin och storstädas. Vad har jag gett mig in på egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0