G: 3 dagar kvar nu!

Om 3 dagar åker vi! Nu är det allvar!
När jag tittar tillbaka på mina gamla blogginlägg, så kan jag inte förstå hur tiden kunde gå så fort. 6 veckor kändes som en evighet, men nu går det undan i rasande fart!
Vi har fullt upp med att packa ner allt överflödigt, tömma garderober, välja vilka kläder som ska med och en massa, en massa, en massa annar! Ändå så hann vi inom Helsingborgs Auktionsverk för att hämta hem vår nya juvel, som inte är så ny. I över hundra år har hon legat på havets botten och bara väntat på att bli upptäckt. Visst är hon vacker??!!
Det är kaos och oordning i hela hemmet, men det är så det blir när man ska vända upp och ner på allt!
Allt som ska ätas upp från skafferiet!


Just nu inväntar jag att min indiska linsgryta med curry, vitlök, blomkål och broccoli ska bli klar. Det kommer att bli gudomligt gott med mat. Klockan är ju ändå snart 3 och jag har bara ätit en liten brödbit idag!!




Kommer Linus att packa ner någonting annat än böcker och magnesium??


Och hur ska GT få plats med alla kläder i sin resväska??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0