L: Lugn dag i värmen (dag 22)

Värmen i barcelona håller i sig, otroligt hur mycket sol vi har haft hittils! Vi är väldigt tacksamma...
Jag har precis sett Rögle slå Malmö i slaget om Skåne! Kul att hänga med lite vad som händer där hemma..
Jag har ägnat ganska stor del av dagen till att skriva och att sammanställa material som jag har skrivit. Det har blivit så att jag lagt ner ganska mycket tid på det sedan vi kom ner, känns lättare här att fokusera helt på det. Tanken är att det ska bli några böcker när vintern är klar här nere, sedan är det bara att hoppas att något förlag vill köpa in någon av dessa....
En konstnär in action...
Dagens första konstverk...
och dagens andra.. Kan ni se vad det är? Jag hade lite svårt till en början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0