G: TAVLA SÅLD!! (dag 30)

En tavla mindre i hemmet snart! See-through Eater flyttar hemifrån!

 

Tavlan såldes för en hemlig summa som i svenska kronor involverar tusenlappar. :)
Mycket nöjd med summan jag fick med tanke på att jag är så pass ny i branschen och är nybörjare på teknik! :)

Galleriet i Atlanta ska tala med utställningsansvarig om det finns intresse från denna person med och inte bara "konstagenten" eller vad man kan kalla honom. Jag kan förvänta mig ett mer definitivt svar efter nyår!


Kommentarer
Postat av: Roland

GRATTIS HÄRLIGT. Lite Miro.



Vet inte hur mycket ni har följt Idol i år men denna länken MÅSTE ni bara se

http://www.youtube.com/watch?v=aJ5L-xnHLng&list=UUabjU86Ekp2jvUu1cQxPI-A&index=2&feature=plcp



KramiZ

2011-12-18 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0