G: Ny Frisyr & Filmkväll (dag 26)

Om ni vill se en rolig film så titta på Just Go With It med Jennifer Aniston & Adam Sandler i huvudrollen

 

Linus skrattade hysteriskt ett stort antal gånger och jag låg inte långt efter. Rekommenderas starkt!

 

Idag var vi och fixade till oss. Linus klippte sitt hår några centimeter, fast det är fortfarande långt. Jag klippte mitt hår en sådär 15-20 cm och färgade det mörkt. Jag kan ju inte säga att jag känner mig snyggare i håret, men jag fick lite mer karaktär. Det har ju sin charm det med. Dessutom blev jag av med en massa slitna hårtoppar!! Att färga håret och klippa det kostade €40. Hemma hade det kostat minst det dubbla!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0