G: Gloriés IGEN och mathandling på CarreFour (dag 23)

Det bar av till Gloriés igen och loppmarknaden

 

Fortfarande en massa skit där bara förutom en fin brun väska som kostade €3. Men den såg ganska exklusiv ut :)

 

 

Det blev mathandling i den franska butikskedjan CarreFour. Färsk tonfiskfilé, frysta räkor, färska musslor och en hummer. Pablo fick följa med oss hem av en enda anledning: Han levde och verkade himla energisk och så saknar vi ju våra marsvin!

 

 

SAY HELLO TO PABLO!!

 


Dessvärre tog livet slut för honom alldeles för tidigt! R.I.P Pablo!!!


 

Jag åt en smaklös €3 take-away kinamat ikväll med vår flatmate Ewa. Med tanke på hur lite maten smakade, så borde jag ha druckit cavan och det kinesiska plommonvinet FÖRE maten istället för EFTER!! Ja, jag har druckit en del ikväll, så skriver jag konstigt så vet ni varför..är ju inte riktigt van!. Men jag hade himla trevligt i alla fall!!

 

I alla fall så åker Ewa till Sverige imorgon bitti i 3 hela veckor!! Lika lång tid som vi har varit här nu! Det kommer att bli lite tomt utan henne och mantra cdn vi brukar höra dagligen, men vi ska väl klara oss!! Vi har gått igenom allt med viktiga telefonnummer till hur vissa praktiska saker i lägenheten fungerar, så det kommer att gå galant! Vissa nummer hoppas man aldrig behöva ringa dock :O)

 

Godnatt på er och njut av livet!!!

Kommentarer
Postat av: Roland

Han såg god ut han Pablo

2011-12-13 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0