G: Det finns hopp för min konst! (dag 28)

Hopphej!

 

Om jag bara kan vara med i en jurybedömd utställning, så kommer jag ställa ut mina krukor på ett galleri i Helsingborg. Och det ska visst inte vara så svårt att ordna, enligt min research! Så håll ut!! I sommar kan ni kanske beskåda min krukkonst på en utställning!!! :)

 

Ja du...det finns en hel del att hoppas på nuförtiden!!! Känns som att livet håller på att förändras en hel del och det går mot rätt håll!!! TRO, HOPP OCH KÄRLEK!!!

Förresten så kan det hända att jag slutar skriva dagligen. Dels för att vi inte har så mycket att skriva, dels för att det är roligare och berätta allting på en gång. Men nu vet ni iaf att vi har det bra även om det kanske inte dyker upp en blogginlägg imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0