G: Svårt att komma ut, GT?! Organisationslista

Jag som skulle ut i solskenet!
Men nu fastnade jag här inomhus, för att börja gå igenom saker som ska kastas, säljas, skänkas etc. Krämer och parfymer är redan färdigmärkta, så det återstår att se om min mamma eller syrra vill ha något av det?
Kläder finns det också en hel del att gå igenom, då jag de senaste 3 åren har droppat så mycket som 12kg i vikt. Tillbaka till där jag var från början med andra ord, utan mer träning eller annan kost! Yes!!! :)
Så det blir ner i källaren och leta upp byxor som kallades för "passar-nästan-byxor" förra året.
Jag funderar på vad man ska ta med sig till Barcelona.....tänkte ta med mina favoritplagg och lämna resten. Men hur ska jag kunna välja vilka skor som ska med? Använder ju upp emot 10 par lite då och då :) Samma gäller handväskorna...aj aj aj!! Bra mental träning :)

 

En liten lista för min egen organisation (fylls på efterhand)
  • Favoritplaggen
  • Det smink och de hudkrämer och dylikt jag använder mest
  • Mina favorismycken
  • Hälsokost - magnesium/kalcium
  • "Vanliga mediciner" typ Panodil, Laktastabletter och dylikt
  • Studiomikrofon
  • Dator (+ högtalare)
  • Mobiltelefon
  • Min personliga skrivbok
  • Intyg och papper - CSN, Alfakassan, Lunds Universitet, Sjukförsäkringskort,
  • Block med noter, sångtexter etc.
  • DVD-skivor med filmer t.ex Alan Partridge
  • Min i-Pod fylld med bra musik
  • Tränings-gummiband
  • Spikmatta och spikkudde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0