G: Skooor, wasabi och träning

Har just avnjutit en helt underbar måltid.
Quinoa, purjolök, soja, lax, broccoli, med wasabisås gjord av yoguhurt, wasabi, lime och ingefära. Allt efter eget hopkok som vanligt!! Jag kanske borde söka till Masterchef - Sveriges Mästerkock? ;)
Har fortsatt att rensa bort kläder och skor. Eller ja, i princip bara kläder. Skor kan man ju inte göra sig av med!! :)
Tre stora påsar blev det och kampen fortsätter.....
Spelade innebandy igår och har världens träningsvärk i rumpmusklerna. Mina axlar och armar ska vi inte heller prata om. Tre dagars intensivt tränande med gummiband. Nä, imorgon blir det paus. I alla fram till kl. 18.00 då jag ska börja på Poledancing! Kursen börjar imorgon och slutar dagarna innan vi flyttar till Barcelona! Så jag kommer att vara fit for fight. Linus har också åter blivit träningsfanatisk!! Just nu är han och spelar tennis med min lillabror och direkt efter ska han köra 1½ timmes yoga i 40-graders värme. Tjohejsvejs!!
Nu ska jag fortsätta med all rensning och grejer. Det tar hur lång tid som helst tycker jag!!! Men det är det värt...absolut!!!
Kramhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0