G: Melodifestivalen 2012

Dåligt tålamod? Jag?
Absolut inte när det gäller någonting kul! Jag har nu suttit här framför datorm och mikrofonen i 3½ timmar konstant med undantag för kortare toabesök och en hemmagjord tropisk smoothie till frukost.
Av en händelse kom jag på att man kan skicka in sina låtar till melodifestivalen, vilket är precis vad jag tänker att göra! Det enda är att jag inte har mer än två veckor på mig att få fram ett par riktiga hitlåtar! Ett annat litet problem är att artisten som sjunger på demon måste vara redo att ställa upp som artist delfinalerna. Jag vill ju egentligen inte detta. Jag är ingen artist och jag sitter hellre framför datorn och producerar musik än att göra en massa intervjuer, turnera och skriva autografer! Men, men.....får man en låt med i en delfinal, så kommer den med stor sannolikhet att spelas på radio och vi vet ju alla vad det innebär! 300kr/min som låten spelas. Hamnar den då på Rix FM och liknande kommer jag att dra in flera tusentals kronor varje dag...DET DU!!!
Man kan ju alltid försöka!
Jag borde verkligen ta mig ut i solen nu och inte sitta här inne som en Cullen-vampyr!
Hoppas kunna träna golf imorgon! Har fullständig abstinens. HAr inte kunnat träna sedan i torsdags!! Vill ju gärna upprepa mina 160-180 meters drivar (inte medvind!) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0