G: Förberedelser

Goder afton, goder afton, både herre och fru!
Vi sitter här en lördag kväll nära midnatt och planerar inför vinterns resa, istället för att vara ute och festa eller umgås med vänner som alla andra gör. Men vad gör det? För i vinter blir det fest varje dag och en massa nya vänner! :)
Vi har nämligen planer på att åka till Barcelona och fly den svenska kalla vintern. Eftersom jag aldrig har varit utomlands mer än 3 veckor i streck i mitt liv, så känns 6 månader som en lååååång tid. Linus är ju van och har varit borta under längre perioder runt om i världen,. såsom i USA och Indien. Fy sjutton för att åka själv till Indien. Starkt gjort av honom!
Men nu kommer jag att nästa sommar kunna säga: -"I did it!" Jag vill inte vara så jäkla feg, utan istället ta steget ut i världen och faktiskt uppleva allt som in själ längtar efter! Passion och kreativitet!!!
Vi kommer att uppdatera här på bloggen lite då och då. Ibland skriver jag, ibland skriver Linus och ibland skriver vi tillsammans! Men tanken är att ni ska kunna följa oss från och med idag till och med när vi har kommit hem från Barcelona....!!
POSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0